Prezentul conteaza....nu stii ce urmeaza si nu conteaza ce a fost

  Am sa incep prin a ma da spre exemplu  la inceputul acestui articol care s-ar putea dovedi a fi mai lung dar oricum ar fi, promit ca o sa merite.Pana nu demult,am avut o gandire destul de stricacioasa in ceea ce ma priveste pe mine si valorile din viata mea.Orice lucru pe care il faceam trebuia realizat doar pentru a atinge un obiectiv.Este ca atunci cand mergi cu masina undeva si tot drumul nu faci decat sa te gandesti la destinatie.Cu alte cuvinte,GANDIRE IN VIITOR.Am ajuns la concluzia ca nu fac bine ceea ce fac,daca imi permit sa spun asa(si mi-am permis).Acum am realizat ca tot timpul liceului m-am gandit la facultate si ce bine si frumos o sa fie dupa.In toata ecuatia asta pierzandu-mi cam 4 ani din viata...4 ani!Timp in care as fi putut face o multime de chestii care mi-ar fi putut fi utile mai tarziu.Nu eram dintre cele mai sociabile persoane cand venea vorba de interactiune cu  persoane pe care nu le cunosteam iar eu nu faceam nimic in acest sens,fapt care a necesitat alt timp pe care a trebuit sa il investesc pentru a corecta asta.
   Din pacate,nu sunt singurul care acum are aceeasi problema care am avut-o si eu pana nu demult.Cunosc,din nefericire,o groaza de persoane care isi "mananca" din timpul lor garantat,adica cel prezent,pentru ducerea la bun sfarsit a unui plan de viitor grandios,in care ei au un venit decent,pe viitor o familie ,pentru ca astfel sa se integreze intr-un tablou social monoton,ca o piesa de puzzle.Ideea este ca nu trebuie sa faci ceva in viata doar pentru ca asa li se pare altora ca e bine pentru tine.NU!NICIODATA!Nimeni,absolut nimeni nu stie ce este mai bine pentru tine.Tot ceea ce faci trebuie sa te faca pe TINE fericit si sa te bucuri de proces.Fie ca e vorba de alergat,jucat tenis,inot,dans,cantat,pictat,actorie etc.
    O sa para cam radical ce am sa spun dar sper sa fie contructiv si util pentru voi.Marea majoritate a oamenilor isi proiecteaza planurile de viitor eliminand,cu nerusinare,un factor decisiv.Toata lumea sta cu ochii pe ceas pana la momentul considerat oportun ,lasand zile si zile sa treaca de parca cineva ii este dator cu ele.Mai pe scurt,toata lumea pare sa fi uitat ca este muritoare si ca nu se stie daca vor mai primi si maine acel cadou numit lumina zilei.Alti oameni si-ar da viata  sa o poata recapata pe a altora,persoane care prin simpla lor prezenta aduceau fericire si liniste celorlalti.
   Fara a divaga prea mult de la subiect,am sa inchei prin a spune ca toti ar trebui sa fim propriul nostru sef,sa nu ne mai fie lene sa ne dam singuri ordine,sa facem ceea ce trebuie pentru ca asa spunem noi,nu trebuie sa fii platit sa asculti si sa executi ordinele altora.Iar in al doilea rand,sa nu mai dam vrabia din mana pe cioara de pe gard pentru ca cioara e doar o naluca, tot ceea ce avem este prezentul iar restul este doar fictiune.MAKE SHIT HAPPEN FOR YOU!!!



Daca ti-a placut acest articol ar fi bine sa ii dai un share macar.Asa poate poti si tu ajuta pe altii.


                                                                                                                                          A





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu