Hate me or love me



  Dupa ceva timp de pauza in care am zis ca nu voi mai posta nimic aici in speranta ca voi face un blog mai mare si mai frumos vara aceasta (inca lucrez la asta),m-am simtit obligat sa fac aceasta postare cu gandul ca poate voi deschide ochii (mintii) unor persoane.

   Toata lumea stie ca dinamicile interactiunii cu o femeie sunt foarte...dinamice:)) Cine nu stie asta poate foarte bine sa ramana la femeile de pe laptop.

! Ce urmeaza sa va povestesc nu e ceva ce practic in  mod obisnuit.A fost facut de mine in joaca si nu reprezinta atitudinea mea generala fata de femei.Ce urmeaza sa cititi se bazeaza pe niste tehnici de NLP si alte nebunii de genul(pentru cunoscatori ).

Cu vreo saptamana in urma am decis sa devin un mega-nesimtit si totusi sa reusesc sa intorc situatia si o aduca pe o tipa X de la ganduri de genul :"esti un taran,badaran....etc" la ":* o seara frumoasa...abia astept sa ne intalnim".

Am ales ca si "victima" o tipa pe un site de socializare/dating.Tipa era modelul arhicunoscut de femeie de capitala:vreo 24-25 de ani,sani probabil cu silicon(erau neobisnuit de mari ),corp suplu,haine de fitza etc.

Primul lucru cu care am deschis conversatia a fost :"esti cumva grasa?" .Am ales aceasta abordare deoarece mi-am imaginat ca respectiva tipa ar reactiona puternic la ea.Asa a si fost:))

Mi-a adresat niste cuvinte urate care nu merita mentionate aici,a inceput sa se explice si sa fie defensiva.Sa imi spuna ca nu vrea sa mai vorbim,sa o las in pace dar tot ea era cea care imi trimitea mesaje si explicatii(ador sa vad asta la cineva).

Eu ii spun ca am intrebat doar,nu ca i-am spus ei in mod explicit.Ii zic de faptul ca e plin de persoane cu profile false sau cu poze modificate in photoshop.Ea incepe iarasi sa se explice si sa imi reaminteasca de faptul ca sunt badaran/taran.

Maresc intensitatea si ii zic si eu ca femei ca tine sunt cu zecile in cluburile din Bucuresti.Ca daca as fi avut poze cu masina si casa mea nu mai vorbea asa cu mine.Ca e doar pe interes.Ca am intalnit doar tipe care voiau sa se vada cu mine doar pentru banii mei(bineinteles ca asta este fals dar se pare ca a tinut ).

Ea imi zice ca nu ar iesi cu mine nici daca am bani multi.Ca si ea are o afacere proprie ca are banii ei si nu e cum i-am spus eu.

Apoi de la modul badaran si impertinent trec la atitudinea de "cel care e milog si isi cere scuze".Ii zic iarasi de faptul ca am multi bani si ca nu am noroc sa intalnesc persoane care sa ma placa pentru cine sunt.Toate vad ca am bani si incearca sa profite de mine.

Asta a reusit oarecum sa ii domoleasca supararea:)) totusi nu a fost destul asa ca am dus totul la extrem.

Am inceput sa ii zic de faptul ca am trait o trauma acum 2 ani cand mi-am pierdut surioara din cauza unei tipe pe care am cunoscut-o pe internet.Ca am trimis-o pe ea sa o ia pe sora mea de la gradinita cu masina si a adus-o acasa si a uitat-o in masina cu geamurile inchise in garaj.Si surioara a murit asfixiata.(! Iarasi insist,genul asta de manipulare nu era decat in scop stiintific :D ).Si din cauza asta sunt asa direct si poate badaran cu tipele pe care le cunosc pe internet.

Deodata toata dinamica se schimba.Am reusit sa o fac sa uite de tot si a inceput sa ma compatimeasca.Sa imi zica si ea ca are o fetita pe care o creste singura etc(nu am stiut asta).Am continuat pe tonul asta de compatimire reciproca.

Cireasa de pe tort a fost cand deodata ii zic:"ar trebui sa iesim amandoi la un ceai sau ceva cand ajung si eu prin Bucuresti...sa vezi ca nu sunt asa cum ai crezut la inceput".Apoi ea imi spune ca dupa ce am suparata-o acum vreau sa ies la ceai cu ea (si radea).Dupa inca 2 replici schimbate imi zice ca ar vrea sa iasa cu mine la un milkshake cu capsuni.Ii zic OK.Apoi imi trimite pupici si ca abia asteapta sa ne vedem.

In tot acest timp eu eram :O :O :O. "Nu cred ce se intampla".Aceeasi tipa care cu 10 minute inainte ma facea in toate felurile acum imi trimite pupici si vrea sa se vada cu mine.Probabil ar fi fost usor sa ii cer si numarul in acel moment fara probleme.Iar ca un pont Gratuit : Facebook ul sau alte retele de socializare+ sms urile pe telefon trebuie folosite de tine ca mijloc de stabilire a intalnirii!NU incepi sa intrebi femeia ce mancaruri ii plac si de ce este la facultatea X inainte sa te intalnesti cu ea!Daca faci asa nu ai sa reusesti decat sa omori toata conexiunea dintre voi si daca abia dupa ce vorbesti cu ea 3 luni prin mesaje prinzi curaj sa o inviti in oras(si atunci la o cafea...sau alt cliseu de genul)o sa fie o chestie foarte ciudata si necalibrata.Ea o sa se simta aiurea pentru ca tu nu ai sa stii despre ce sa vorbesti(momentul :"Si ce sa ii zic?").


Iar daca te gandesti cum poti remedia si asta iti voi da alt pont Gratuit(ma simt ca la teleshoping):Cand vorbesti cu prietenii tai cei mai buni si esti foarte lejer si flexibil in vorbire si spui toate tampeniile care iti vin in minte pe moment,de ce incerci sa fii ceea ce nu esti si sa iti schimbi personalitate in asa fel incat sa ajungi un cameleon social si sa faci pe plac tuturor?

Ce am povestit mai sus vine ca o confirmare pentru chestiile de care eram constient si inainte sa le vad cu ochii mei in acest context tragic/comic.


Sper ca macar cateva persoane au gasit aceasta postare si utila,pe langa amuzanta.Daca da,poti da si tu un share poate ajuti si tu pe cineva .Si nu uita sa comentezi mai jos(total anonim,ca pe ask.fm).

                                                                                                                                       A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu