Saptamana 2:Barbatii "De Treaba" Sunt Niste Mincinosi Ordinari

         Vreau sa faci un efort mental si sa incerci sa iti aduci aminte daca ti s-a spus pana acum ca esti "un tip de treaba".Si nu ma refer la amici/amice,colege de clasa,rude etc.Ma refer la femeile cu care ai interactionat avand ca scop sa dezvolti o relatie amoroasa sau doar pentru o aventura scurta.

        Mai mult,vreau sa imi spui daca urmatorul "peisaj" iti pare cunoscut:


    Cunosti o femeie,dupa lupte seculare ajungi sa ai prima intalnire cu ea(intalnire in care nici macar nu aduci in discutie intentiile tale sau dorintele tale a.k.a sex),repeti asta de vreo 3 4 ori.Dupa a 4-a intalnire,ea iti spune:
     
          -Mihaita,esti un tip incredibil.Esti printre cei mai de treaba barbati pe care i-am cunoscut.Nu pot sa o numesc decat norocoasa pe tipa cu care ai sa iti petreci restul zilelor.Intalnirile cu tine au fost superbe,la fel si cadourile.Totusi,cred ca ar fi mai bine pentru noi sa ramanem doar prieteni.Imi pare sincer rau!

           -...Stai linistita ....Nu e nicio problema....(Ce nesimtita!Dupa toate lucrurile pe care i le-am cumparat si dupa ce ca am scos-o in oras doar in restaurantele cele mai scumpe,nu vrea sa ne mai vedem.E o panaramana!Toate sunt la fel!)



  Sau aceasta "telenovela":


 Tipa de care iti place de cateva luni sau cativa ani te suna pe la vreo 11 noaptea:


   -Nu pot sa cred ce mi-a facut Adrian!Si-a batut joc de mine!A spus ca ne impacam si cand ne-am intalnit, am mers cu el acasa si dupa ce s-a culcat cu mine si i-am spus ca il iubesc a zis ca nu voia decat sex,nimic mai mult.E asa un nesimtit!:((

   -Daaa....e un nesimtit !Eu nu as face asta niciodata.Hai nu mai plange...


    -Ce bine ca mai exista si barbati asa ca tine  , nu doar porci si nesimtiti!


    -Da...eu nu ti-as face asta niciodata(Ce ironie....si el ar face cam acelasi lucru in locul lui Adrian...ex-ul nesimtit)



   Daca ai avut parte de o asa experienta sau de ceva apropiat inseamna ca te incadrezi in categoria : Nice Guy!


   Nu ai destul curaj incat sa iti prezinti intentiile si dorintele fata de respectiva persoana si incerci sa eviti respingerea.Ego ul tau nu vrea sa fie respins.El vrea sa fie aprobat.Asta e nevoia fundamentala a barbatului: Sa Fie Aprobat.
  Tu crezi ca prin prezentarea ta drept Mr. Perfect ai sa eviti sa fii respins.Dar nu faci decat sa amani inevitabilul.Esti ca un spion,vrei sa te infiltrezi.Sa eviti radarul.Ghici ce: TE MINTI SINGUR!


  Nu cred ca a existat cineva in toata istoria lumii care sa vrea sa cunoasca o femeie doar pentru a fi amici .Cu atat mai putin sa o scoata in oras si sa ii cumpere cadouri.Esti atras in primul rand de cum arata.Deja prezinta interes pentru tine.Chiar crezi ca femeile sunt asa ignorante?Sau crezi ca le poti "manipula"?Crede-ma,ele pot juca jocul asta de cel putin 2 ori mai bine ca tine.E in natura lor sa simta intentiile celui din fata .Nu imi spune ca atunci cand intalnesti pe cineva care te atrage si vorbesti cu ea,esti chiar asa interesat de vremea de afara sau de cizmele respectivei.Si ca ai baut si tu un suc de care bea ea...chiar in aceeasi zi! :))

Fii serios...


Daca esti asa prietenos si nu ai vreo intentie cu respectiva persoana,de ce nu iti scoti in oras colegele de clasa si le platesti consumatia?Sau sa platesti tot cand esti cu amicii tai la bere?Care e diferentea?Nici cu ei nu vrei sa faci sex,nu? :))

Esti barbat.Mergi dupa ceea ce iti doresti.Daca respectiva persoana iti impartasesti acelasi sentiment pentru tine, SUPER!Mergi cu ea la o intalnire si distreaza-te!Daca nu,ureaza-i o zi buna si mergi inainte.Nu toata lumea e atrasa de toata lumea.Unele persoane sunt atrase de tine si nu sunt atrase de amicul tau.Si invers.

Ia-o ca pe un castig de timp din viata amandurora.Femeile stiu din primele momente ale unei interactiuni daca sunt sau nu atrase din punct de vedere sexual de acel barbat.

                                       BETTER BE A DICK THAN BEING A PUSSY



               Sper ca v-a fost util acest articol.Daca da,nu uita sa ma sprijini cu un share.Daca nu ti-a placut,spune-mi de ce.




                                                                                                                              A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu