61

                                                                   


     Inainte de toate,as vrea sa profit de aceasta ocazie pentru a va ura o primavara frumoasa si insorita,plina de succese si iubire.Totodata,tin sa multumesc celor care si-au rapit din timpul lor si m-au sustinut citindu-mi munca.Nu am avut beneficii financiare dar asta ma intereseaza prea putin.Tot ce vreau eu acum este sa va indic o poteca de urmat in viata,un fel de “impins de la spate”.


Cu toate astea,sper ca acest articol sa fie un dus rece...sau mai mult decat atat.

         Dupa cum stiti,suntem in luna martie.Asta inseamna ca au trecut exact 61 de zile din 2014.Un an in care mare parte din voi ati promis ca va fi “altfel”.Un an al autodepasirii.Un an in care "terminam cu joaca si trecem la treaba". 

Contrar asteptarilor,eu va indemn sa nu terminate cu joaca.Daca aveti intre 0 si 50 de ani aveti dreptul la joaca.

Totusi,cati dintre voi v-ati oprit din activitatea zilnica si v-ati intrebat:”Cu cat am ajuns mai aproape de scopul setat la inceputul anului?”

“Cat am muncit eu in acest sens?”

   Pentru multi dintre voi(desi sper sa ma insel),aceasta intrebare ar putea  “cadea greu la stomac”.Asta pentru ca, voit sau nu, ati intrat in rutina “anuala”.

ADICA TOATE ACELE DISCURSURI EROICE DIN NOAPTEA DE REVELION AU RAMAS VORBE GOALE

Mai in gluma mai in serios,acesta ar trebui sa vina ca un semnal de alarma pentru cei in cauza.

Daca ar fi sa rezum mare parte din ce am invatat pana acum,ar suna cam asa:

In viata exista lucruri pe care le poti face doar acun.



Exemplele in acest sens sunt nenumarate.Nu am sa le mai amintesc.

In final,intrebarea mea pentru tine este :

 "Tu cat ai muncit pentru visul tau in aceste 61 de zile?"


Daca nu ai facut-o,grabeste-te!Mai ai doar 300 de zile....MAKE THEM COUNT!



2 comentarii:

  1. Foarte buna aceasta perspectiva..Urmaresc de ceva timp postarile de aici.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Inseamna enorm pentru mine.Sper ca ti-au venit in sprijin articolele.
      Daca ti-a placut da-mi un share!Poate ii vine in ajutor unui prieten.

      Ștergere