De Ce Iti Faci Rau?

     Am sa va incep prin a va aminti de o expresie(povestioara....etc) des folosita:Ia in mana o farfurie.Acum tranteste-o de pamant.Acum cere-ti scuze pentru ce-ai facut.Ai reusit sa aduci farfuria in forma initiala?



   Mergand pe aceeasi idee,vreau sa va vorbesc despre o chestie pe care sper ca macar 10% din voi o veti constientiza.Daca reusiti asta,viata voastra o sa fie MULT MULT MULT mai placuta.


     Voi sunteti prezenti in acest moment?


     Sunteti constienti?


    Va simtiti corpul pe scaun ?


O sa fii surprins sa vezi cum poti simti energia cum curge prin tine.O metoda simpla este sa incerci sa iti simti palmele.Atunci ai sa simti o senzatie de caldura,furnicaturi la nivelul palmelor.Lucrul asta se aplica la nivelul intregului corp.



Fara a mai divaga prea mult de la subiect,am sa va spun ca fiecare actiune a noastra  trebuie sa fie una constienta.


Ce tot indrugi acolo?Normal ca fiecare actiune a mea este constienta!




Ei bine, nu este chiar asa.


De cele mai multe ori ,avem tendinta sa actionam "din reflex".Nu am sa va duc in detalii de ordin anatomic in aceasta privinta.


Cand ne lovim degetul de la picior de coltul mesei, sistemul nervos lucreaza intens sa ne indice unde ne-am "atins".Apoi fiecare face si spune ce este obisnuit(fiecare cu injuratura sau blestemele proprii).


Asta este un exemplu mic de tot pe langa ceea ce vreau sa va arat eu.Ideea este ca din pacate,am invatat sa "abuzam" de aceasta reactie "din reflex",astfel ca de cele mai multe ori ajungem sa indispunem anumite persoane prin ce facem sau spunem "la cald".


Daca vrei sa inveti sa elimini obiceiul asta neplacut si sa iti imbunatatesti astfel viata pe toate planurile,fiind o persoana mult mai constienta si prezenta in moment,citeste mai departe.




Atunci cand suntem intr-o situatie ca cea descrisa mai sus,trebuie sa fim constienti in adevaratul sens al cuvantului si sa alegem din urmatoarele 3 variante:



1.Acceptam situatia asa cum este,lasand totul sa treaca prin noi ca si cum am fi invizibili.(EXEMPLU: Esti inchis intr-o celula de puscarie.Accept situatia in care ma aflu si in continuare iau masurile optime situatiei mele.)

2.Evaluam situatia si aducem o rezolvare cat mai rapida.(EXEMPLU:Ai intrat pana la brau in nisipuri miscatoare.Nu iti este de folos acceptarea,doar daca vrei sa mori neaparat.Prin urmare,vii cu o rezolvare optima si constienta a situatiei in care te aflii.)

3.Ignoram.(EXEMPLU:Cineva iti spune ca esti incompetent sau iti adreseaza injurii.Nu face din asta o chestie reala prin reactie pe masura.Let it be like a fart in the wind.)



Folosind doar aceste 3 raspunsuri poti face fata oricarei situatii cu care te confrunti.Tine minte:Nu exista probleme,doar situatii pe care tu le etichetezi drept probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu