Mai mult !

            Daca ai urmarit celelalte articole ale mele(daca nu,te invit pe aceasta cale sa o faci...sigur vei gasi ceva util),sigur stii ca sunt total contra plictiselii si anostitatilor cand vine vorba de orice as face.
 Spre exemplu,daca mergi la magazin si ajungi la casa,nu fi comod!Spune ceva mai mult decat acel "multumesc" de umplutura.Profita de orice ocazie sa iti imbunatatesti abilitatile de comunicare.Acea vanzatoarea este probabil pe culmile plictiselii facand aceleasi automatisme zi de zi.Daca tu vii si schimbi cu ea 2 3 vorbe si poate ii poti pune un zambet pe buze ...DE CE SA NU O FACI?

Practica e mama invataturii!


Asta e cel mai usor mod de a lucra la abilitatile tale de comunicare cu persoane noi.Dupa ce esti comod facand asta oricand,mareste "dificultatea".



Pe langa toate astea,este bine sa te diferentiezi in orice ai face!


Am sa iti dau un exemplu concret din viata mea:


Eram la un food court pentru niste "mancare rapida".Respectivul local facea multe feluri  de mancare dar nu era Mc Donald's sau KFC.Cu toate astea,am decis sa ma amuz putin pe seama asta.Am mers sa comand iar respectiva casierita ma intampina cu un mecanic:"Buna ziua,cu ce va pot ajuta?".Eu ma uit zambind la ea si ii zic:"Buna....as vrea si eu un meniu Big Mac,va rog".Tipa ramane putin blocata apoi imi zice zambind:"Ne pare rau,tocmai s-au terminat....totusi avem X chestie".A ramas placut surprinsa de aceasta gluma micuta si se pare ca stia de gluma.Dar faza misto abia acum a venit.Cand imi zice cat trebuie sa platesc mi-am dat seama ca nu am destui bani la mine si trebuie sa imprumut de la colegul meu,care era la masa.

"Ok....nu am destui bani...trebuie sa asteptati putin sa ma duc pana la masa..."

Apoi tipa tasteaza ceva acolo si brusc...aveam de platit cu 6 lei mai putin....

"Nu mai este nevoie..."


Ea mi-a facut un fel de "reducere" de nicaieri :))

M-am uitat putin confuz si i-am multumit.Ea mi-a zis ca de cand lucreaza aici s-a plictisit de aceleasi persoane si de aceleasi automatisme...iar eu i-am facut ziua putin mai frumoasa.

Nu e mare lucru...dar e DIFERIT...

Desi nu garantez ca vei primi de fiecare data mancare mai ieftina facand asta....iti pot totusi garanta ca in urma unei conversatii scurte in astfel de situatii te ajuta enorm ...si ii face serviciul mai usor respectivei persoane.



Incepe cu lucruri simple...creste dificultatea pe parcurs...HAVE FUN....nu avem de trait 1000 de ani....make any moment count!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu