Pasul Urmator

  Odata cu trecerea anului 2013 am realizat ca peste cateva luni am sa "schimb prefixul".Chestia asta este oarecum nasoala(pentru sunt mai batran),dar partea buna este ca 2013 a fost anul in care s-a produs acel moment "AHA!".Cu mandrie pot spune ca in 2013 am trecut prin mai multe experiente placute decat am facut-o in 4 5 ani poate.

DE CE ASA MULTE?

Pentru ca am inclus in categoria "experiente placute" toate evenimentele care au avut loc.Nu le-am mai impartit in rele si bune.Toate au avut un scop si sper ca eu am reusit sa il descopar.Tin sa multumesc tuturor persoanelor cu care am interactionat (nu doar in anul 2013...ci in toata viata mea).M-ati ajutat enorm! 
 


  Ideea e ca am acumulat nu multa experienta in cateva domenii,dar destula cat sa ma ajute sa deschid bine ochii si sa imi dau seama ce am de facut de acum inainte.


   Proiectul la care am stat si lucrat doar pe hartie are sa treaca de la stadiul de idee la ceva "palpabil".Nu am sa dau un termen limita(spre deosebire de cei care fac autostrazi in Romania),am doar de precizat ca o sa fie ceva foarte foarte awesome si "delicios"


Aceasta postare are ca scop motivarea mea spre a duce la capat acest proiect(capatul fiind expunerea lui catre public).Sper sa fie ceva mult mai frumos decat imi imaginez.


                                                                                                                                          A

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu